,, დასვენების და გართობის უფლება“

2022 წლის მაისში სსიპ ქალაქ თბილისის N 211 საჯარო სკოლაში დაწყებით საფეხურზე (მე-2, მე-3, მე-4 კლასებში) განხორციელდა პროექტი ადამიანის უფლებებზე. პროექტის სახელწოდებაა ,, დასვენების და გართობის უფლება“.
პროექტის ფარგლებში განხორციელდა შემდეგი აქტივობები:
1. მცირე ზომის ესეების მომზადება თემაზე:,,რატომ ვსწავლობთ“.
2. სურათების კოლაჟის აწყობა თემაზე: ,,როგორ ვატარებთ თავისუფალ დროს“.
3. დღის გეგმის / რეჟიმის შედგენა.
4. აპლიკაციების მომზადება თემაზე: ,,ჩემი ჰობი“.
მოსწავლეებმა დაამზადეს პოსტერები, აპლიკაციები, ამობეჭდეს სურათები (როგორ ერთობიან თავისუფალ დროს).
წარმოადგინეს პრეზენტაციები. ერთმანეთს გაუცვალეს აზრები, დაუსვეს სხვადასხვა საინტერესო კითხვები, გაიმართა მინი დისკუსია.
პროექტის ფარგლებში მოსწავლეებმა გააცნობიერეს და გაიაზრეს, რომ საჭიროა თავისუფალი დროის რაციონალურად გამოყენება.
მადლობა მე-2, მე-3, მე-4 კლასის მოსწავლეებს და პედაგოგს ქალბატონ ნანული გაგნიძეს.
ავტორი; ლიზი ჭუმბურიძე
Share:

No comments:

Post a Comment

პოპულარული

თემები

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.