,,ემოციების გაგება და ემპათია"

  სკოლაში ხორციელდება პროექტი ,,ჩემი უფლებები=შენი უფლებები".

განსავითარებელი მიმართულებებიდან შევარჩიეთ ,,არაფორმალური განათლება“, ხოლო პრიორიტეტულ თემად ,,ადამიანის უფლებები“.
დემოკრატიული მოქალაქეობისა და ადამიანის უფლებათა სწავლების მიზნით ხორციელდება პროექტი ,,თანატოლთა განათლება".
მე-11 კლასის მოსწავლეები ლიზი ჭუმბურიძე, დათა გლოველი, ნატალი იმესაშვილი, ვიკი გვარაძე, მაკო ზარდიაშვილი შეხვდნენ მე-4, მე-5, მე-6, მე-7 კლასის მოსწავლეებს და ისაუბრეს თემაზე ,,ემოციების გაგება და ემპათია".
შეხვედრებზე აქცენტი გადატანილი იყო აქტივობების მეშვეობით სწავლაზე; მოიცავდა ჯგუფურ მუშაობასა და თანამშრომლობის საშუალებით განხორციელებულ სწავლას, ინტერაქტიულ მიდგომას - დისკუსიებსა და დებატებს, კრიტიკულ აზროვნებასა და მონაწილეობას.
2 შეხვედრის შემდეგ მოსწავლეებმა გააკეთეს რეფლექსია და შეავსეს კითხვარი.






ავტორი: ლიზი ჭუმბურიძე
Share:

No comments:

Post a Comment

პოპულარული

თემები

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.